Veelgestelde vragen

Onderstaand vind u de meest gestelde vragen bij onze verschillende accommodaties. Kijkt u deze op het gemak door. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op! 

Sinds 1 januari 2019 is de vroegere vroegboek/vaste gasten korting omgezet in een korting bij online boeken. Wanneer u in plaats van via telefoon of e-mail uw boeking zelf online maakt via de knop "reserveren", wordt u direct beloond met €5,00 korting per nacht.

Helaas is er geen mogelijkheid deze korting te berekenen wanneer u niet zelf online boekt. Deze korting is een bedrag aan uitgespaarde arbeid welke wij graag met u delen. De arbeid moet dan uiteraard wel feitelijk uitgespaard zijn, wat bij telefonische of handmatige boekingen niet het geval is.

Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de accommodatie. Wij bieden u per kamer één parkeerplaats. Wilt u met meer auto's komen? Bespreek dan vooraf de mogelijkheden met ons.

Gedurende het seizoen zijn wij meestal volzet, dat betekend dat nieuwe gasten ook weer graag op tijd hun auto parkeren. U heeft recht op de parkeerplaats tot uw uitchecktijd. Er is in Domburg voldoende mogelijkheid tot publiek parkeren.

Indient u in het laagseizoen bij ons verblijft kunt u gerust aan de balie informeren of het toch mogelijk is uw auto langer te laten staan, indien de accommodatie niet volzet is. Of soms bieden wij ook arrangementen voor late checkout aan, inclusief parkeren.

Bij elke boeking verzoeken wij de gast 50% van het huurbedrag aan te betalen (bij korte verblijven minimaal 1 nacht) binnen 30 dagen voor aankomst. Boekt u binnen deze periode dan verzoeken wij u binnen 48 uur de aanbetaling te doen.

Betalingen binnen het SEPA (praktisch geheel de Eurozone) komen normaliter binnen 24 uur binnen.

U heeft de mogelijkheid uw boeking met een creditcard te garanderen. Helaas kunnen wij door strenge regelgeving van Mastercard en Visa niet uw aanbetaling van de creditcard afboeken. Deze kaart geldt dan ook enkel als vervangende garantie tot 10 dagen voor aankomst. U dient uiterlijk 10 dagen voor aankomst alsnog de 50% aanbetaling via bank te voldoen.

Betaling in onze accommodaties geschied contant of per Maestro/V-Pay kaart. Helaas is het niet mogelijk met creditcard te betalen. Sommige externe reisbureau's laten u verplicht garanderen middels een creditcard, dat wil echter niet zeggen dat u hier mee ook betaald. Wij als verhuurder bepalen zelf onze betalingsmogelijkheden en gaan er van uit dat u zich voor het maken van een boeking hier over informeert. 

De recepties van Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee hebben gedurende het seizoen (ongeveer 1.4 tot 1.11) open tot 21.00 uur, gedurende de rustige wintermaanden tot 19.00 a 20.00 uur. 

Indien u na sluitingstijd wenst aan te komen verzoeken wij u op uw aankomstdag rond 19.00 uur de receptie telefonisch te contacteren, u krijgt dan een persoonlijke code waarmee u uw sleutel 24 uur per dag uit de aanwezige sleutelkluis kunt halen. Zo kunt u dus 24 uur per dag inchecken.

Honden zijn in specifieke kamers en woningen toegestaan in Hotel In den Brouwery, Hotel Bosch en Zee en Les Maisons Vakantiewoningen. Wij staan maximaal 1 hond per accommodatie toe. Let u op dat in Hotel In den Brouwery bij voorbaat geen honden toegestaan zijn in de kamers type A, C en F.

Hier voor geldt te allen tijde dat u een verblijf met hond vooraf dient te overleggen via e-mail of telefoon, u kunt daarna pas uw verblijf met hond definitief vastleggen.

Het geldende tarief wordt bij online boeken direct mee berekend. Het is mogelijk dat wanneer u via een externe website boekt de prijs voor een hond niet getoond wordt en afwijkt van de tarieven via onze eigen website. Wij adviseren u altijd direct via onze eigen website te boeken.

Let u wel op dat honden in uw accommodatie niet toegestaan worden in ruimtes met tapijt en op meubels. In vakantiewoningen zijn deze uiteraard ook niet toegestaan in de slaapkamers. Indien wij bij schoonmaak constateren dat deze regels overtreden worden dan worden u mogelijk extra schoonmaakkosten in rekening gebracht. Wij waarderen het wanneer u deze regels opvolgt en zo de gehuurde accommodatie voor uzelf en andere gasten netjes houdt.

Helaas is het erg moeilijk specifieke kamernummers te reserveren, omdat wij onze tarieven laag willen houden reserveren wij dan ook geen kamernummers of etages. U mag ons altijd uw voorkeur opgeven, dan doen wij ons uiterste best voor u. Wij hebben minimaal 3 kamernummers nodig om het een redelijke kans van slagen te geven. Er is echter nooit een garantie te geven.

Let op; deze service kunnen wij u enkel bieden wanneer u direct via ons boekt en niet via Booking.com, HRS of Check24.

Als uw reis voorspoediger dan gepland verloopt is het natuurlijk fijn als u vroeger in kunt checken!

In onze hotels kijken wij graag of uw kamer reeds vroeger gereed is voor betrekking. Realiseert u zich wel dat onze medewerkers tot 13.00 a 14.00 uur nog druk zijn met het opruimen van het ontbijt en dus niet altijd direct aan de balie staan. Vroeger inchecken is een service, geen vanzelfsprekendheid, houdt u hier rekening mee in uw omgang met het personeel. Wanneer u al voor 12.00 uur aankomt is het vrijwel altijd echt onmogelijk al te parkeren en in te checken, wij vragen u dan zich nog niet te melden bij het hotel, omdat dit onnodig onze ontbijt medewerkers belast.

Bij vakantiewoningen is dit helaas niet mogelijk, omdat op de locatie zelf geen personeel aanwezig is. Wij maken gebruik van een schoonmaakbedrijf welke tussen 10.00 en 15.00 uur vele woningen reinigt en zelf mag beslissen hoe laat ze welke woning reinigen. Helaas is het ons in de afspraken met dit bedrijf niet toegestaan de schoonmaaksters te bellen of een bepaalde woning reeds schoon gemaakt is. Check-in is daarom echt enkel vanaf 15.00 uur mogelijk.

Bij de hotels is meestal voldoende parkeerplaats, komt u echter vroeger aan bij een woning dan is dit niet altijd het geval, de vrije parkeerplaatsen zijn vaak nog nodig voor het schoonmaakbedrijf en/of onderhoudspersoneel. Wij verzoeken u dan ook uw auto niet voor 15.00 uur te parkeren bij de vakantiewoning. Er zijn in Domburg diverse publieke parkeermogelijkheden.

Zowel Hotel In den Brouwery als Hotel Bosch en Zee beschikken over een lift. Let u op dat in beide hotels de derde verdieping helaas niet met lift bereikbaar is (Hotel In den Brouwery type F, Hotel Bosch en Zee drie Studio's van beide types). In Hotel In den Brouwery is het bovendien mogelijk dat u enkele tredes moet nemen om uw kamer te bereiken vanwege hoogteverschillen in het gebouw. Informeert u naar de beste optie indien u met rollator of rolstoel ons bezoekt.

B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons beschikken helaas niet over een lift.

Bij hotel en B&B reserveringen betaald u een percentage van de boeking naar gelang  uw verblijf dichterbij komt. Let u op dat de vakantiewoningen van Les Maisons niet te annuleren zijn.

Voor de annuleringsvoorwaarden verwijzen wij u naar de annuleringsvoorwaarden onder "uw verblijf". 

Voorkomt u voor ons, maar vooral voor uzelf, veel ergernis door een annulerings- en reisverzekering af te sluiten. Wij zijn genoodzaakt de annulereringsvoorwaarden altijd strikt toe te passen.

Het toesturen van medische verklaringen of bewijs van ziekenhuisopname is niet nodig. U dient zelf uw risico's middels een verzekering af te dekken, wij kunnen zoals u zult begrijpen als hotel niet uw risico en/of schade overnemen.

Wij zijn natuurlijk blij dat u ons gevonden heeft via een externe website. Echter hanteren deze bedrijven hun eigen tarieven en voorwaarden voor boekingen in onze accommodaties. U kiest zelf uw tariefstelling en de daarbij behorende voorwaarden.

Annulering geschied dan ook ten alle tijden via het bedrijf waar u geboekt heeft en tegen de voorwaarden waaronder u daar geboekt heeft. Helaas is het niet mogelijk ons te benaderen om hier uitzonderingen op te maken.

Wij adviseren u altijd rechtstreeks te boeken voor de beste tarieven en voorwaarden.

Wij betreuren het wanneer u tijdens uw vakantie door ziekte of andere omstandigheden eerder naar huis moet.

Wij wijzen u er op dat wij, juist om deze situaties te voorkomen, in onze voorwaarden u met klem adviseren een reisverzekering af te sluiten. Deze zijn reeds voor enkele euro's per week af te sluiten en dekken een eventueel vroeger vertrek. 

Dit voorkomt voor ons, maar vooral voor u zelf, veel ergernis.

Wij hopen dat u begrijpt, te meer omdat wij middels onze voorwaarden aangeven dat u zelf verantwoordelijk bent voor een verzekering, dat wij als hotel niet uw eigen risico en/of schade welke gepaard gaat met een vroeger vertrek kunnen dragen. Helaas bestaat er dus ook geen mogelijkheid tot restitutie van de huursom.

Bij elke accommodatie kunt u uw meegebrachte fietsen stallen. Soms in een afgesloten ruimte, soms in de garage, soms in een overdekte stalling. Fietsenstallingen zijn echter meestal niet afsluitbaar, maar wel veilig.

U kunt direct bij uw boeking fietsen mee reserveren. Uitgifte punten zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht voor bolderkarren of fietsverhuur tijdens uw verblijf.

U kunt direct bij uw boeking een strandcabine mee reserveren. Uitgifte punten voor de sleutels zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht strandcabine verhuur tijdens uw verblijf.

Gedurende het hoogseizoen is het enkel mogelijk een strandcabine te huren indien u bij ons ook een accommodatie heeft geboekt. Wij verhuren geen specifeke nummers, wel kunt u het ons aangeven wanneer u graag op het Wester- of Oosterstrand huurt, dan doen wij voor u ons best.

Wij willen iedereen een prettige vakantie bezorgen. Wanneer u een huisdier allergie heeft is het van groot belang dat u dit aan ons doorgeeft. Huisdieren kunnen overal in onze accommodaties (behalve Villa Elisabeth) komen.

Wanneer uw allergie bij ons bekend is proberen wij u zo in te delen dat u een kamer heeft waar zo lang mogelijk geen huisdieren geweest zijn en maken wij de kamer extra goed schoon.

Omdat wij helaas veel meemaken dat er misbruik van onze goede wil gemaakt wordt is het mogelijk dat wij u vragen om een bewijs van uw allergie. Wij vragen hier voor uw begrip.

Natuurlijk! Ons ontbijtbuffet in de hotels bestaat uit een grote selectie producten. Daarnaast houden wij graag rekening met u, indien u ons het vooraf aangeeft kunnen wij op bestelling zorgen voor speciaal brood of andere artikelen, daar dit niet tot het standaard assortiment behoord. 

Omdat wij helaas veel meemaken dat er misbruik van onze goede wil gemaakt wordt is het mogelijk dat wij u vragen om een bewijs van uw allergie. Wij vragen hier voor uw begrip.

Ja zeker! Houdt u er wel rekening mee dat Domburg echte natuurlijke duinen heeft en u dus niet tot op het strand kunt kijken, maar op de bovenste twee etages ziet u de Noordzee! Deze kamers aan de duinzijde zijn op aanvraag tegen €10,00 meerprijs per nacht te huur. Informeert u gerust vooraf via e-mail of telefoon, helaas kunt u de beschikbaarheid van deze specifieke kamers niet online in zien.

De kamers met zeezicht zijn het best gelegen en meest gewild. Houdt u er daarom rekening mee dat deze alleen bij boeking direct via het hotel aangeboden worden en helaas niet via externe reisbureau's.

Houdt u er rekening mee dat een van de zeezicht etages enkel met trap te bereiken is. Omdat wij absoluut geen kamernummers toe kunnen zeggen adviseren wij u, wanneer u een fysieke beperking heeft en afhankelijk bent van een lift, met klem dan geen zeezicht te boeken. Indien u toch zeezicht wenst doen wij uiteraard ons best u op de met lift bereikbare zeezicht etage in te delen, maar er is geen garantie te geven en het is niet mogelij gedurende uw verblijf alsnog te wisselen.

Een studio betreft simpelweg één ruimte met slaapgelegenheid en een kitchenette om eenvoudige zaken te bereiden. Voor extra slaapkamers of een volledige keuken kunt u via Les Maisons vakantiewoningen of appartementen boeken.

Ontbijt en hotelservice is in onze hotels bij de studio's inclusief, tenzij u een speciaal arrangement met afwijkende service boekt.

Ontbijt en hotelservice is in onze hotels bij de kamers en studio's inclusief, tenzij u een speciaal arrangement met afwijkende service boekt.

In enkele periodes gedurende de wintermaanden zij de studio's ook te huur tegen een zelfverzorgingsprijs, dat wil zeggen als zijnde een studioappartement.

Deze prijsstelling is zeer scherp doordat u zonder ontbijt  en hotelservice boekt. Dat wil zeggen dat er tijdens uw verblijf enkel beddengoed en handdoeken ter beschikking gesteld wordt, maar er geen dagelijkse schoonmaak een ter beschikking stelling van hotel artikelen, zoals zeep, koffie en thee plaats vindt.

Indien u langer dan een week verblijft kunt u kostenlos schoon beddengoed krijgen. Handdoeken zijn bij een verblijf van langer dan 3 nachten ook kostenloos zelf om te wisselen.

Let u op dat in sommige periodes de hotelreceptie ook volledig gesloten zal zijn, deze dagen is het gebouw enkel open als studio appartement gebouw. Uiteraard kunt u in deze periode in noodgevallen ons altijd bereiken.

In onze hotels heeft u beschikking over 27 extra Duitse kanalen via satelliet. In totaal, naast de Nederlandse, Vlaamse en enkele andere internationale kanalen, heeft u beschikking over 30 Duitstalige kanalen.

In B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons heeft u echter enkel de beschikking over drie Duitstalige kanalen, welke regulier via de lokale kabel aanbieder aangeboden worden.

In Hotel Bosch en Zee hebben alle kamers beugels in de badkamers. In Hotel In den Brouwery enkele type E studio's, vanaf seizoen 2020 hebben alle type E studios beugels.

Minimumverblijven zijn een essentieel middel voor vakantiehotels om te voorkomen dat een accommodatie periodes (vaak doordeweeks) leeg staat. Onze accommodaties hebben vrijwel alleen maar vakantiegasten en geen zakelijke gasten welke doordeweeks verblijven.

Wij zouden graag iedereen een leuk weekend verblijf bieden, als wij echter standaard zouden reserveren voor 1,2 of 3 overnachtingen moeten wij gasten welke graag één of twee weken willen boeken nee verkopen omdat de weekenden reeds vol geboekt zijn.

Zoals u zult begrijpen is het ook voor ons bedrijf en onze medewerkers noodzakelijk een constant gevulde accommodatie te hebben en daardoor iedereen full time werk te kunnen bieden. Van een hotel welke doordeweeks leeg staat is helaas niet te leven.

Wij begrijpen dat niet elke gast dit op voorhand weet, in plaatsen waar ook zakelijke gasten overnachten kunt u vaak juist in het weekend wel voor kort verblijf boeken. In de natuurlijke omgeving van Domburg hebben wij dit helaas niet en daarom zijn dus minimum verblijven noodzakelijk.

De toeristenbelasting bedraagt €1,30 per persoon per overnachting. Deze dienen wij over elke persoon te berekenen. Dit betreft een doorgeschoven belasting, dat wil zeggen dat deze niet ten goede van ons komt, maar dat wij deze heffing dienen te incasseren en direct weer af te dragen aan de gemeente.

Let op dat het voor ons enkel mogelijk is toeristenbelasting over het aantal personen voor uw gehele verblijf te berekenen. Indien uw samenstelling dus gedurende uw verblijf wisselt moeten wij over het gehele verblijf over het maximale aantal personen toeristenbelasting berekenen. Indien dit grote verschillen oplevert kijken wij graag -tijdens uw verblijf- met u naar een oplossing.

Let u op dat het wettelijk verplicht is, en zeker bij vakantiewoningen van groot belang omdat dit de basis vormt voor de op te dekken bedden en te verstrekken handdoeken, om het juiste aantal personen bij boeking op te geven.

Helaas is het voor ons technisch niet mogelijk om direct na ontvangst van uw aanbetaling een bevestiging te sturen. Wanneer u ons echter een e-mail stuurt, bevestigen wij u graag schriftelijk de ontvangst van uw betaling. Houdt u er rekening mee dat de ontvangst enkele dagen kan duren, wij verzoek u daarom pas enkele dagen na de betaling ons te benaderen voor een ontvangstbevestiging.

Wij kunnen volgens onze vergunning slechts in bepaalde kamers extra personen toe laten.

In Hotel Bosch en Zee kunt u in de Studio Landzijde en in Hotel In den Brouwery in de Hotelstudio Kat. E met 3 personen overnachten. Online boekt u deze kamers direct voor 3 personen.

Het tarief voor een extra persoon betreft een vergoeding voor de extra overnachting inclusief ontbijt. Er wordt u dan een extra bed ter beschikking gesteld. Indien u hier van geen gebruik wenst te maken heeft dit uiteraard geen gevolgen voor het geldende tarief voor een extra persoon. 

Kinderen tot 2 jaar komen zonder meerprijs mee, kinderen vanaf 5 jaar verplicht tegen het tarief voor een extra persoon. Voor kinderen tussen de 2 en 5 jaar kunt u bij ons het tarief aanvragen, het is voor deze kinderen niet verplicht een extra bed te boeken.

Let u wel op dat alle studio's losse bedden hebben en het dus zeer oncomfortabel is om een extra kind mee in de bestaande bedden te laten slapen. Wij raden dit ten zeerste af. Wanneer u zich tijdens uw verblijf bedenkt is er niet altijd de mogelijkheid alsnog een extra bed te plaatsen!

Helaas zijn honden, tijdens het ontbijt, niet toegestaan in de ontbijtruimte. Helaas is onze ervaring dat veel gasten de aanwezigheid van een hond niet kunnen waarderen.

Indien dit problemen geeft, is het altijd mogelijk ontbijt mee naar de kamer te nemen.

In Hotel Bosch en Zee is het wel toegestaan met uw hond de ontbijtruimte te passeren, aangezien de hoofd entree helaas enkel via de ontbijtruimte te bereiken is. Het wordt gewaardeerd wanneer u eventueel tijdens ontbijttijden met uw hond de entree via de kelder neemt.

In al onze accommodaties is het verboden binnen te roken.

Wanneer wij tijdens een verblijf toch constateren dat er gerookt wordt zullen er extra reinigingskosten in rekening gebracht worden.

Helaas is er voor ons, zeker bij accommodaties waar geen personeel aanwezig is, niet altijd mogelijk tijdens verblijf te constateren of iemand zich niet aan de regels houdt. Wij zijn daarom niet aansprakelijk voor eventuele rest geuren van vorige huurders.

De gevallen dat een gast zich niet aan de huisregels houdt zijn echter zeer weinig voorkomend, maar zoals u zult begrijpen kunnen wij door de menselijke factor nooit garanties afgeven dat er niet gerookt is.

Onze strandcabines bevinden zich op de hoofdstranden van Domburg, helaas kunnen wij geen specifieke cabine nummers of stranden reserveren. Geeft u echter gerust uw voorkeur aan.

Helaas hebben wij geen strandcabines op het hondenstrand.

Onze cabines zijn voorzien van 2 ligstoelen, windscherm, tafel, bankje, bezem, legplank en kapstok. Daarnaast zijn onze cabines voorzien van extra ligbed.

Helaas ontstaan er op internet de laatste jaren al maar meer boeking en review websites. Vaak volledig gestuurd door algoritmes en verbonden met de grote partijen zoals Google of Booking.com. Zij trachten u via deze websites te laten boeken voor een stuk commissie.

Probleem is dat deze websites steeds vaker foutieve informatie verspreiden en de voorwaarden niet goed communiceren. Vrijwel altijd ook met hogere tarieven en slechtere voorwaarden dan direct bij het hotel. Gevolg is vaak het vast zitten aan een boeking, terwijl u niet aan de voorwaarden voldaan heeft of misleid bent met verkeerde informatie. Denkt u aan de regels omtrent het meenemen van uw hond, de mogelijkheden tot parkeren, check-in tijden en voorzieningen in onze hotels.

Het is een continu proces om deze websites met foutieve informatie op te sporen en hen te verzoeken te stoppen met het verspreiden van verkeerde informatie. Zoals u zult begrijpen zijn wij hier echter voor afhankelijk van deze websites. Om deze reden nemen wij dus ook met klem afstand van aansprakelijkheid wanneer derde partijen foutieve informatie verspreiden over ons bedrijf en u niet via onze website boekt, maar uw boeking niet aan de voorwaarden voldoet. U hoort er van uit te gaan dat de enige correcte informatie te vinden is op www.vreekehotels.nl, de officiele website. Wanneer u direct boekt mag u hier altijd op terug vallen, voor de op deze website verspreide informatie zijn wij zelf verantwoordelijk.

Direct na boeken ontvangt u een bevestiging van het online reserveringsysteem dat uw boeking aan ons doorgeven is. Wij sturen u vervolgens binnen 24 a 48 uur de officiele bevestiging toe. Let op dat uw boeking reeds definitief is direct na het maken van de boeking.

Wanneer uw officiele bevestiging, welke begint met de letter R, niet aangekomen is kunt u contact met ons opnemen. Let op; controleert u voordat u contact met ons opneemt uw spam filter of map met ongewenste e-mail. Zeker bij Hotmail en Gmail adressen komen door de te strenge instellingen van deze providers, veel e-mails niet aan.

Honden zijn op aanvraag toegestaan in;

Hotel In den Brouwery;Kat. B Compact kamer, Kat. D Familiestudio en Kat. E Hotelstudio. In Hotel Bosch & Zee in beide kamertypes.

Het is echter niet zo dat per definitie hier een hond toegestaan is, u dient een verblijf met hond vooraf te bespreken, omdat honden enkel op bepaalde etages toegelaten worden. Wij moeten dus manueel controleren of er op deze etages een kamer beschikbaar is. Respecteert u de problemen welke allergieen bij andere gasten met zich mee brengen en helpt u ons door vooraf uw verblijf met hond te bespreken. Wanneer u per abuis uw hond niet vooraf besproken heeft kijken wij graag of wij alsnog u om kunnen boeken. U blijft dus binnen hetzelfde kamertype, maar u wordt dan omgeboekt naar de correcte etage.

Sinds 1 januari 2019 is de vroegere vroegboek/vaste gasten korting omgezet in een korting bij online boeken. Wanneer u in plaats van via telefoon of e-mail uw boeking zelf online maakt via de knop "reserveren", wordt u direct beloond met €5,00 korting per nacht.

Helaas is er geen mogelijkheid deze korting te berekenen wanneer u niet zelf online boekt. Deze korting is een bedrag aan uitgespaarde arbeid welke wij graag met u delen. De arbeid moet dan uiteraard wel feitelijk uitgespaard zijn, wat bij telefonische of handmatige boekingen niet het geval is.

Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de accommodatie. Wij bieden u per kamer één parkeerplaats. Wilt u met meer auto's komen? Bespreek dan vooraf de mogelijkheden met ons.

Gedurende het seizoen zijn wij meestal volzet, dat betekend dat nieuwe gasten ook weer graag op tijd hun auto parkeren. U heeft recht op de parkeerplaats tot uw uitchecktijd. Er is in Domburg voldoende mogelijkheid tot publiek parkeren.

Indient u in het laagseizoen bij ons verblijft kunt u gerust aan de balie informeren of het toch mogelijk is uw auto langer te laten staan, indien de accommodatie niet volzet is. Of soms bieden wij ook arrangementen voor late checkout aan, inclusief parkeren.

Bij elke boeking verzoeken wij de gast 50% van het huurbedrag aan te betalen (bij korte verblijven minimaal 1 nacht) binnen 30 dagen voor aankomst. Boekt u binnen deze periode dan verzoeken wij u binnen 48 uur de aanbetaling te doen.

Betalingen binnen het SEPA (praktisch geheel de Eurozone) komen normaliter binnen 24 uur binnen.

U heeft de mogelijkheid uw boeking met een creditcard te garanderen. Helaas kunnen wij door strenge regelgeving van Mastercard en Visa niet uw aanbetaling van de creditcard afboeken. Deze kaart geldt dan ook enkel als vervangende garantie tot 10 dagen voor aankomst. U dient uiterlijk 10 dagen voor aankomst alsnog de 50% aanbetaling via bank te voldoen.

Betaling in onze accommodaties geschied contant of per Maestro/V-Pay kaart. Helaas is het niet mogelijk met creditcard te betalen. Sommige externe reisbureau's laten u verplicht garanderen middels een creditcard, dat wil echter niet zeggen dat u hier mee ook betaald. Wij als verhuurder bepalen zelf onze betalingsmogelijkheden en gaan er van uit dat u zich voor het maken van een boeking hier over informeert. 

Helaas kunnen wij in B&B Villa Elisabeth onder geen beding een hond of ander huisdier toelaten. Met uw hond bent u echter van harte welkom in onze andere accommodaties.

De recepties van Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee hebben gedurende het seizoen (ongeveer 1.4 tot 1.11) open tot 21.00 uur, gedurende de rustige wintermaanden tot 19.00 a 20.00 uur. 

Indien u na sluitingstijd wenst aan te komen verzoeken wij u op uw aankomstdag rond 19.00 uur de receptie telefonisch te contacteren, u krijgt dan een persoonlijke code waarmee u uw sleutel 24 uur per dag uit de aanwezige sleutelkluis kunt halen. Zo kunt u dus 24 uur per dag inchecken.

Helaas is het erg moeilijk specifieke kamernummers te reserveren, omdat wij onze tarieven laag willen houden reserveren wij dan ook geen kamernummers of etages. U mag ons altijd uw voorkeur opgeven, dan doen wij ons uiterste best voor u. Wij hebben minimaal 3 kamernummers nodig om het een redelijke kans van slagen te geven. Er is echter nooit een garantie te geven.

Let op; deze service kunnen wij u enkel bieden wanneer u direct via ons boekt en niet via Booking.com, HRS of Check24.

Als uw reis voorspoediger dan gepland verloopt is het natuurlijk fijn als u vroeger in kunt checken!

In onze hotels kijken wij graag of uw kamer reeds vroeger gereed is voor betrekking. Realiseert u zich wel dat onze medewerkers tot 13.00 a 14.00 uur nog druk zijn met het opruimen van het ontbijt en dus niet altijd direct aan de balie staan. Vroeger inchecken is een service, geen vanzelfsprekendheid, houdt u hier rekening mee in uw omgang met het personeel. Wanneer u al voor 12.00 uur aankomt is het vrijwel altijd echt onmogelijk al te parkeren en in te checken, wij vragen u dan zich nog niet te melden bij het hotel, omdat dit onnodig onze ontbijt medewerkers belast.

Bij vakantiewoningen is dit helaas niet mogelijk, omdat op de locatie zelf geen personeel aanwezig is. Wij maken gebruik van een schoonmaakbedrijf welke tussen 10.00 en 15.00 uur vele woningen reinigt en zelf mag beslissen hoe laat ze welke woning reinigen. Helaas is het ons in de afspraken met dit bedrijf niet toegestaan de schoonmaaksters te bellen of een bepaalde woning reeds schoon gemaakt is. Check-in is daarom echt enkel vanaf 15.00 uur mogelijk.

Bij de hotels is meestal voldoende parkeerplaats, komt u echter vroeger aan bij een woning dan is dit niet altijd het geval, de vrije parkeerplaatsen zijn vaak nog nodig voor het schoonmaakbedrijf en/of onderhoudspersoneel. Wij verzoeken u dan ook uw auto niet voor 15.00 uur te parkeren bij de vakantiewoning. Er zijn in Domburg diverse publieke parkeermogelijkheden.

Zowel Hotel In den Brouwery als Hotel Bosch en Zee beschikken over een lift. Let u op dat in beide hotels de derde verdieping helaas niet met lift bereikbaar is (Hotel In den Brouwery type F, Hotel Bosch en Zee drie Studio's van beide types). In Hotel In den Brouwery is het bovendien mogelijk dat u enkele tredes moet nemen om uw kamer te bereiken vanwege hoogteverschillen in het gebouw. Informeert u naar de beste optie indien u met rollator of rolstoel ons bezoekt.

B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons beschikken helaas niet over een lift.

Centraal sleuteladres en servicepunt voor tijdens uw verblijf in Villa Elisabeth is Hotel In den Brouwery, Brouwerijweg 6, Domburg. Bereikbaar via tel. 0031 118 581285.

Bij hotel en B&B reserveringen betaald u een percentage van de boeking naar gelang  uw verblijf dichterbij komt. Let u op dat de vakantiewoningen van Les Maisons niet te annuleren zijn.

Voor de annuleringsvoorwaarden verwijzen wij u naar de annuleringsvoorwaarden onder "uw verblijf". 

Voorkomt u voor ons, maar vooral voor uzelf, veel ergernis door een annulerings- en reisverzekering af te sluiten. Wij zijn genoodzaakt de annulereringsvoorwaarden altijd strikt toe te passen.

Het toesturen van medische verklaringen of bewijs van ziekenhuisopname is niet nodig. U dient zelf uw risico's middels een verzekering af te dekken, wij kunnen zoals u zult begrijpen als hotel niet uw risico en/of schade overnemen.

Wij zijn natuurlijk blij dat u ons gevonden heeft via een externe website. Echter hanteren deze bedrijven hun eigen tarieven en voorwaarden voor boekingen in onze accommodaties. U kiest zelf uw tariefstelling en de daarbij behorende voorwaarden.

Annulering geschied dan ook ten alle tijden via het bedrijf waar u geboekt heeft en tegen de voorwaarden waaronder u daar geboekt heeft. Helaas is het niet mogelijk ons te benaderen om hier uitzonderingen op te maken.

Wij adviseren u altijd rechtstreeks te boeken voor de beste tarieven en voorwaarden.

Wij betreuren het wanneer u tijdens uw vakantie door ziekte of andere omstandigheden eerder naar huis moet.

Wij wijzen u er op dat wij, juist om deze situaties te voorkomen, in onze voorwaarden u met klem adviseren een reisverzekering af te sluiten. Deze zijn reeds voor enkele euro's per week af te sluiten en dekken een eventueel vroeger vertrek. 

Dit voorkomt voor ons, maar vooral voor u zelf, veel ergernis.

Wij hopen dat u begrijpt, te meer omdat wij middels onze voorwaarden aangeven dat u zelf verantwoordelijk bent voor een verzekering, dat wij als hotel niet uw eigen risico en/of schade welke gepaard gaat met een vroeger vertrek kunnen dragen. Helaas bestaat er dus ook geen mogelijkheid tot restitutie van de huursom.

Bij elke accommodatie kunt u uw meegebrachte fietsen stallen. Soms in een afgesloten ruimte, soms in de garage, soms in een overdekte stalling. Fietsenstallingen zijn echter meestal niet afsluitbaar, maar wel veilig.

U kunt direct bij uw boeking fietsen mee reserveren. Uitgifte punten zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht voor bolderkarren of fietsverhuur tijdens uw verblijf.

U kunt direct bij uw boeking een strandcabine mee reserveren. Uitgifte punten voor de sleutels zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht strandcabine verhuur tijdens uw verblijf.

Gedurende het hoogseizoen is het enkel mogelijk een strandcabine te huren indien u bij ons ook een accommodatie heeft geboekt. Wij verhuren geen specifeke nummers, wel kunt u het ons aangeven wanneer u graag op het Wester- of Oosterstrand huurt, dan doen wij voor u ons best.

Wij willen iedereen een prettige vakantie bezorgen. Wanneer u een huisdier allergie heeft is het van groot belang dat u dit aan ons doorgeeft. Huisdieren kunnen overal in onze accommodaties (behalve Villa Elisabeth) komen.

Wanneer uw allergie bij ons bekend is proberen wij u zo in te delen dat u een kamer heeft waar zo lang mogelijk geen huisdieren geweest zijn en maken wij de kamer extra goed schoon.

Omdat wij helaas veel meemaken dat er misbruik van onze goede wil gemaakt wordt is het mogelijk dat wij u vragen om een bewijs van uw allergie. Wij vragen hier voor uw begrip.

Natuurlijk! Ons ontbijtbuffet in de hotels bestaat uit een grote selectie producten. Daarnaast houden wij graag rekening met u, indien u ons het vooraf aangeeft kunnen wij op bestelling zorgen voor speciaal brood of andere artikelen, daar dit niet tot het standaard assortiment behoord. 

Omdat wij helaas veel meemaken dat er misbruik van onze goede wil gemaakt wordt is het mogelijk dat wij u vragen om een bewijs van uw allergie. Wij vragen hier voor uw begrip.

Een studio betreft simpelweg één ruimte met slaapgelegenheid en een kitchenette om eenvoudige zaken te bereiden. Voor extra slaapkamers of een volledige keuken kunt u via Les Maisons vakantiewoningen of appartementen boeken.

Ontbijt en hotelservice is in onze hotels bij de studio's inclusief, tenzij u een speciaal arrangement met afwijkende service boekt.

Ontbijt en hotelservice is in onze hotels bij de kamers en studio's inclusief, tenzij u een speciaal arrangement met afwijkende service boekt.

In onze hotels heeft u beschikking over 27 extra Duitse kanalen via satelliet. In totaal, naast de Nederlandse, Vlaamse en enkele andere internationale kanalen, heeft u beschikking over 30 Duitstalige kanalen.

In B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons heeft u echter enkel de beschikking over drie Duitstalige kanalen, welke regulier via de lokale kabel aanbieder aangeboden worden.

Minimumverblijven zijn een essentieel middel voor vakantiehotels om te voorkomen dat een accommodatie periodes (vaak doordeweeks) leeg staat. Onze accommodaties hebben vrijwel alleen maar vakantiegasten en geen zakelijke gasten welke doordeweeks verblijven.

Wij zouden graag iedereen een leuk weekend verblijf bieden, als wij echter standaard zouden reserveren voor 1,2 of 3 overnachtingen moeten wij gasten welke graag één of twee weken willen boeken nee verkopen omdat de weekenden reeds vol geboekt zijn.

Zoals u zult begrijpen is het ook voor ons bedrijf en onze medewerkers noodzakelijk een constant gevulde accommodatie te hebben en daardoor iedereen full time werk te kunnen bieden. Van een hotel welke doordeweeks leeg staat is helaas niet te leven.

Wij begrijpen dat niet elke gast dit op voorhand weet, in plaatsen waar ook zakelijke gasten overnachten kunt u vaak juist in het weekend wel voor kort verblijf boeken. In de natuurlijke omgeving van Domburg hebben wij dit helaas niet en daarom zijn dus minimum verblijven noodzakelijk.

De toeristenbelasting bedraagt €1,30 per persoon per overnachting. Deze dienen wij over elke persoon te berekenen. Dit betreft een doorgeschoven belasting, dat wil zeggen dat deze niet ten goede van ons komt, maar dat wij deze heffing dienen te incasseren en direct weer af te dragen aan de gemeente.

Let op dat het voor ons enkel mogelijk is toeristenbelasting over het aantal personen voor uw gehele verblijf te berekenen. Indien uw samenstelling dus gedurende uw verblijf wisselt moeten wij over het gehele verblijf over het maximale aantal personen toeristenbelasting berekenen. Indien dit grote verschillen oplevert kijken wij graag -tijdens uw verblijf- met u naar een oplossing.

Let u op dat het wettelijk verplicht is, en zeker bij vakantiewoningen van groot belang omdat dit de basis vormt voor de op te dekken bedden en te verstrekken handdoeken, om het juiste aantal personen bij boeking op te geven.

Helaas is het voor ons technisch niet mogelijk om direct na ontvangst van uw aanbetaling een bevestiging te sturen. Wanneer u ons echter een e-mail stuurt, bevestigen wij u graag schriftelijk de ontvangst van uw betaling. Houdt u er rekening mee dat de ontvangst enkele dagen kan duren, wij verzoek u daarom pas enkele dagen na de betaling ons te benaderen voor een ontvangstbevestiging.

In al onze accommodaties is het verboden binnen te roken.

Wanneer wij tijdens een verblijf toch constateren dat er gerookt wordt zullen er extra reinigingskosten in rekening gebracht worden.

Helaas is er voor ons, zeker bij accommodaties waar geen personeel aanwezig is, niet altijd mogelijk tijdens verblijf te constateren of iemand zich niet aan de regels houdt. Wij zijn daarom niet aansprakelijk voor eventuele rest geuren van vorige huurders.

De gevallen dat een gast zich niet aan de huisregels houdt zijn echter zeer weinig voorkomend, maar zoals u zult begrijpen kunnen wij door de menselijke factor nooit garanties afgeven dat er niet gerookt is.

Onze strandcabines bevinden zich op de hoofdstranden van Domburg, helaas kunnen wij geen specifieke cabine nummers of stranden reserveren. Geeft u echter gerust uw voorkeur aan.

Helaas hebben wij geen strandcabines op het hondenstrand.

Onze cabines zijn voorzien van 2 ligstoelen, windscherm, tafel, bankje, bezem, legplank en kapstok. Daarnaast zijn onze cabines voorzien van extra ligbed.

Helaas ontstaan er op internet de laatste jaren al maar meer boeking en review websites. Vaak volledig gestuurd door algoritmes en verbonden met de grote partijen zoals Google of Booking.com. Zij trachten u via deze websites te laten boeken voor een stuk commissie.

Probleem is dat deze websites steeds vaker foutieve informatie verspreiden en de voorwaarden niet goed communiceren. Vrijwel altijd ook met hogere tarieven en slechtere voorwaarden dan direct bij het hotel. Gevolg is vaak het vast zitten aan een boeking, terwijl u niet aan de voorwaarden voldaan heeft of misleid bent met verkeerde informatie. Denkt u aan de regels omtrent het meenemen van uw hond, de mogelijkheden tot parkeren, check-in tijden en voorzieningen in onze hotels.

Het is een continu proces om deze websites met foutieve informatie op te sporen en hen te verzoeken te stoppen met het verspreiden van verkeerde informatie. Zoals u zult begrijpen zijn wij hier echter voor afhankelijk van deze websites. Om deze reden nemen wij dus ook met klem afstand van aansprakelijkheid wanneer derde partijen foutieve informatie verspreiden over ons bedrijf en u niet via onze website boekt, maar uw boeking niet aan de voorwaarden voldoet. U hoort er van uit te gaan dat de enige correcte informatie te vinden is op www.vreekehotels.nl, de officiele website. Wanneer u direct boekt mag u hier altijd op terug vallen, voor de op deze website verspreide informatie zijn wij zelf verantwoordelijk.

Direct na boeken ontvangt u een bevestiging van het online reserveringsysteem dat uw boeking aan ons doorgeven is. Wij sturen u vervolgens binnen 24 a 48 uur de officiele bevestiging toe. Let op dat uw boeking reeds definitief is direct na het maken van de boeking.

Wanneer uw officiele bevestiging, welke begint met de letter R, niet aangekomen is kunt u contact met ons opnemen. Let op; controleert u voordat u contact met ons opneemt uw spam filter of map met ongewenste e-mail. Zeker bij Hotmail en Gmail adressen komen door de te strenge instellingen van deze providers, veel e-mails niet aan.

Sinds 1 januari 2019 is de vroegere vroegboek/vaste gasten korting omgezet in een korting bij online boeken. Wanneer u in plaats van via telefoon of e-mail uw boeking zelf online maakt via de knop "reserveren", wordt u direct beloond met €5,00 korting per nacht.

Helaas is er geen mogelijkheid deze korting te berekenen wanneer u niet zelf online boekt. Deze korting is een bedrag aan uitgespaarde arbeid welke wij graag met u delen. De arbeid moet dan uiteraard wel feitelijk uitgespaard zijn, wat bij telefonische of handmatige boekingen niet het geval is.

Bij elke boeking verzoeken wij de gast 50% van het huurbedrag aan te betalen (bij korte verblijven minimaal 1 nacht) binnen 30 dagen voor aankomst. Boekt u binnen deze periode dan verzoeken wij u binnen 48 uur de aanbetaling te doen.

Betalingen binnen het SEPA (praktisch geheel de Eurozone) komen normaliter binnen 24 uur binnen.

U heeft de mogelijkheid uw boeking met een creditcard te garanderen. Helaas kunnen wij door strenge regelgeving van Mastercard en Visa niet uw aanbetaling van de creditcard afboeken. Deze kaart geldt dan ook enkel als vervangende garantie tot 10 dagen voor aankomst. U dient uiterlijk 10 dagen voor aankomst alsnog de 50% aanbetaling via bank te voldoen.

Betaling in onze accommodaties geschied contant of per Maestro/V-Pay kaart. Helaas is het niet mogelijk met creditcard te betalen. Sommige externe reisbureau's laten u verplicht garanderen middels een creditcard, dat wil echter niet zeggen dat u hier mee ook betaald. Wij als verhuurder bepalen zelf onze betalingsmogelijkheden en gaan er van uit dat u zich voor het maken van een boeking hier over informeert. 

De recepties van Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee hebben gedurende het seizoen (ongeveer 1.4 tot 1.11) open tot 21.00 uur, gedurende de rustige wintermaanden tot 19.00 a 20.00 uur. 

Indien u na sluitingstijd wenst aan te komen verzoeken wij u op uw aankomstdag rond 19.00 uur de receptie telefonisch te contacteren, u krijgt dan een persoonlijke code waarmee u uw sleutel 24 uur per dag uit de aanwezige sleutelkluis kunt halen. Zo kunt u dus 24 uur per dag inchecken.

Honden zijn in specifieke kamers en woningen toegestaan in Hotel In den Brouwery, Hotel Bosch en Zee en Les Maisons Vakantiewoningen. Wij staan maximaal 1 hond per accommodatie toe. Let u op dat in Hotel In den Brouwery bij voorbaat geen honden toegestaan zijn in de kamers type A, C en F.

Hier voor geldt te allen tijde dat u een verblijf met hond vooraf dient te overleggen via e-mail of telefoon, u kunt daarna pas uw verblijf met hond definitief vastleggen.

Het geldende tarief wordt bij online boeken direct mee berekend. Het is mogelijk dat wanneer u via een externe website boekt de prijs voor een hond niet getoond wordt en afwijkt van de tarieven via onze eigen website. Wij adviseren u altijd direct via onze eigen website te boeken.

Let u wel op dat honden in uw accommodatie niet toegestaan worden in ruimtes met tapijt en op meubels. In vakantiewoningen zijn deze uiteraard ook niet toegestaan in de slaapkamers. Indien wij bij schoonmaak constateren dat deze regels overtreden worden dan worden u mogelijk extra schoonmaakkosten in rekening gebracht. Wij waarderen het wanneer u deze regels opvolgt en zo de gehuurde accommodatie voor uzelf en andere gasten netjes houdt.

De eindreiniging van uw vakantiewoning is inclusief in uw online prijs. Wij verzorgen voor u eveneens handdoeken, keukendoeken en bedlinnen voor het aantal opgegeven personen.

Vakantiewoningen worden verhuurd op basis van self service, dus tussendoor kunt u zelf uw handdoeken en bedlinnen wassen in de aanwezige wasmachine. Als extra service is het bij een verblijf langer dan een week mogelijk kosteloos uw handdoeken en bedlinnen in een van onze hotels te wisselen.

Helaas is het erg moeilijk specifieke kamernummers te reserveren, omdat wij onze tarieven laag willen houden reserveren wij dan ook geen kamernummers of etages. U mag ons altijd uw voorkeur opgeven, dan doen wij ons uiterste best voor u. Wij hebben minimaal 3 kamernummers nodig om het een redelijke kans van slagen te geven. Er is echter nooit een garantie te geven.

Let op; deze service kunnen wij u enkel bieden wanneer u direct via ons boekt en niet via Booking.com, HRS of Check24.

Als uw reis voorspoediger dan gepland verloopt is het natuurlijk fijn als u vroeger in kunt checken!

In onze hotels kijken wij graag of uw kamer reeds vroeger gereed is voor betrekking. Realiseert u zich wel dat onze medewerkers tot 13.00 a 14.00 uur nog druk zijn met het opruimen van het ontbijt en dus niet altijd direct aan de balie staan. Vroeger inchecken is een service, geen vanzelfsprekendheid, houdt u hier rekening mee in uw omgang met het personeel. Wanneer u al voor 12.00 uur aankomt is het vrijwel altijd echt onmogelijk al te parkeren en in te checken, wij vragen u dan zich nog niet te melden bij het hotel, omdat dit onnodig onze ontbijt medewerkers belast.

Bij vakantiewoningen is dit helaas niet mogelijk, omdat op de locatie zelf geen personeel aanwezig is. Wij maken gebruik van een schoonmaakbedrijf welke tussen 10.00 en 15.00 uur vele woningen reinigt en zelf mag beslissen hoe laat ze welke woning reinigen. Helaas is het ons in de afspraken met dit bedrijf niet toegestaan de schoonmaaksters te bellen of een bepaalde woning reeds schoon gemaakt is. Check-in is daarom echt enkel vanaf 15.00 uur mogelijk.

Bij de hotels is meestal voldoende parkeerplaats, komt u echter vroeger aan bij een woning dan is dit niet altijd het geval, de vrije parkeerplaatsen zijn vaak nog nodig voor het schoonmaakbedrijf en/of onderhoudspersoneel. Wij verzoeken u dan ook uw auto niet voor 15.00 uur te parkeren bij de vakantiewoning. Er zijn in Domburg diverse publieke parkeermogelijkheden.

Centraal sleuteladres en servicepunt voor tijdens uw verblijf in een vakantiewoning is Hotel In den Brouwery, Brouwerijweg 6, Domburg. Bereikbaar via tel. 0031 118 581285.

Zowel Hotel In den Brouwery als Hotel Bosch en Zee beschikken over een lift. Let u op dat in beide hotels de derde verdieping helaas niet met lift bereikbaar is (Hotel In den Brouwery type F, Hotel Bosch en Zee drie Studio's van beide types). In Hotel In den Brouwery is het bovendien mogelijk dat u enkele tredes moet nemen om uw kamer te bereiken vanwege hoogteverschillen in het gebouw. Informeert u naar de beste optie indien u met rollator of rolstoel ons bezoekt.

B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons beschikken helaas niet over een lift.

Bij hotel en B&B reserveringen betaald u een percentage van de boeking naar gelang  uw verblijf dichterbij komt. Let u op dat de vakantiewoningen van Les Maisons niet te annuleren zijn.

Voor de annuleringsvoorwaarden verwijzen wij u naar de annuleringsvoorwaarden onder "uw verblijf". 

Voorkomt u voor ons, maar vooral voor uzelf, veel ergernis door een annulerings- en reisverzekering af te sluiten. Wij zijn genoodzaakt de annulereringsvoorwaarden altijd strikt toe te passen.

Het toesturen van medische verklaringen of bewijs van ziekenhuisopname is niet nodig. U dient zelf uw risico's middels een verzekering af te dekken, wij kunnen zoals u zult begrijpen als hotel niet uw risico en/of schade overnemen.

Wij zijn natuurlijk blij dat u ons gevonden heeft via een externe website. Echter hanteren deze bedrijven hun eigen tarieven en voorwaarden voor boekingen in onze accommodaties. U kiest zelf uw tariefstelling en de daarbij behorende voorwaarden.

Annulering geschied dan ook ten alle tijden via het bedrijf waar u geboekt heeft en tegen de voorwaarden waaronder u daar geboekt heeft. Helaas is het niet mogelijk ons te benaderen om hier uitzonderingen op te maken.

Wij adviseren u altijd rechtstreeks te boeken voor de beste tarieven en voorwaarden.

Wij betreuren het wanneer u tijdens uw vakantie door ziekte of andere omstandigheden eerder naar huis moet.

Wij wijzen u er op dat wij, juist om deze situaties te voorkomen, in onze voorwaarden u met klem adviseren een reisverzekering af te sluiten. Deze zijn reeds voor enkele euro's per week af te sluiten en dekken een eventueel vroeger vertrek. 

Dit voorkomt voor ons, maar vooral voor u zelf, veel ergernis.

Wij hopen dat u begrijpt, te meer omdat wij middels onze voorwaarden aangeven dat u zelf verantwoordelijk bent voor een verzekering, dat wij als hotel niet uw eigen risico en/of schade welke gepaard gaat met een vroeger vertrek kunnen dragen. Helaas bestaat er dus ook geen mogelijkheid tot restitutie van de huursom.

Bij alle vakantiewoningen bieden wij één parkeerplaats. Deze is bij de woning, of op een nabijgelegen locatie. Voor meer informatie kunt u naar de woningspecifieke informatie kijken.

Wilt u met meer auto's komen? Bespreek dan vooraf de mogelijkheden met ons.

Gedurende het seizoen zijn woningen meestal dezelfde dag weer bezet, dat betekend dat nieuwe gasten ook weer graag op tijd hun auto parkeren. Daarnaast heeft ons schoonmaakbedrijf en technische dienst ook de parkeerplaatsen nodig. U heeft recht op de parkeerplaats tot uw uitchecktijd. Er is in Domburg voldoende mogelijkheid tot publiek parkeren.

Indient u in het laagseizoen bij ons verblijft kunt u gerust aan de balie informeren of het toch mogelijk is uw auto langer te laten staan, indien de accommodatie niet volzet is. Of soms bieden wij ook arrangementen voor late checkout aan, inclusief parkeren.

Bij elke accommodatie kunt u uw meegebrachte fietsen stallen. Soms in een afgesloten ruimte, soms in de garage, soms in een overdekte stalling. Fietsenstallingen zijn echter meestal niet afsluitbaar, maar wel veilig.

U kunt direct bij uw boeking fietsen mee reserveren. Uitgifte punten zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht voor bolderkarren of fietsverhuur tijdens uw verblijf.

U kunt direct bij uw boeking een strandcabine mee reserveren. Uitgifte punten voor de sleutels zijn Hotel In den Brouwery en Hotel Bosch en Zee.

Aan beide hotel recepties kunt u ook terecht strandcabine verhuur tijdens uw verblijf.

Gedurende het hoogseizoen is het enkel mogelijk een strandcabine te huren indien u bij ons ook een accommodatie heeft geboekt. Wij verhuren geen specifeke nummers, wel kunt u het ons aangeven wanneer u graag op het Wester- of Oosterstrand huurt, dan doen wij voor u ons best.

Wij willen iedereen een prettige vakantie bezorgen. Wanneer u een huisdier allergie heeft is het van groot belang dat u dit aan ons doorgeeft. Huisdieren kunnen overal in onze accommodaties (behalve Villa Elisabeth) komen.

Wanneer uw allergie bij ons bekend is proberen wij u zo in te delen dat u een kamer heeft waar zo lang mogelijk geen huisdieren geweest zijn en maken wij de kamer extra goed schoon.

Omdat wij helaas veel meemaken dat er misbruik van onze goede wil gemaakt wordt is het mogelijk dat wij u vragen om een bewijs van uw allergie. Wij vragen hier voor uw begrip.

In onze hotels heeft u beschikking over 27 extra Duitse kanalen via satelliet. In totaal, naast de Nederlandse, Vlaamse en enkele andere internationale kanalen, heeft u beschikking over 30 Duitstalige kanalen.

In B&B Villa Elisabeth en de vakantiewoningen van Les Maisons heeft u echter enkel de beschikking over drie Duitstalige kanalen, welke regulier via de lokale kabel aanbieder aangeboden worden.

In alle vakantiewoningen vindt u standaard een babystoel en een klein babybed. Let u op dat het een vouwbed van 77 centimeter betreft en dus enkel geschikt is voor baby's. Wij kunnen helaas geen grote kinderbedden aanbieden, deze slapen in normale bedden of in een eigen mee gebracht bed.

Minimumverblijven zijn een essentieel middel voor vakantiehotels om te voorkomen dat een accommodatie periodes (vaak doordeweeks) leeg staat. Onze accommodaties hebben vrijwel alleen maar vakantiegasten en geen zakelijke gasten welke doordeweeks verblijven.

Wij zouden graag iedereen een leuk weekend verblijf bieden, als wij echter standaard zouden reserveren voor 1,2 of 3 overnachtingen moeten wij gasten welke graag één of twee weken willen boeken nee verkopen omdat de weekenden reeds vol geboekt zijn.

Zoals u zult begrijpen is het ook voor ons bedrijf en onze medewerkers noodzakelijk een constant gevulde accommodatie te hebben en daardoor iedereen full time werk te kunnen bieden. Van een hotel welke doordeweeks leeg staat is helaas niet te leven.

Wij begrijpen dat niet elke gast dit op voorhand weet, in plaatsen waar ook zakelijke gasten overnachten kunt u vaak juist in het weekend wel voor kort verblijf boeken. In de natuurlijke omgeving van Domburg hebben wij dit helaas niet en daarom zijn dus minimum verblijven noodzakelijk.

De toeristenbelasting bedraagt €1,30 per persoon per overnachting. Deze dienen wij over elke persoon te berekenen. Dit betreft een doorgeschoven belasting, dat wil zeggen dat deze niet ten goede van ons komt, maar dat wij deze heffing dienen te incasseren en direct weer af te dragen aan de gemeente.

Let op dat het voor ons enkel mogelijk is toeristenbelasting over het aantal personen voor uw gehele verblijf te berekenen. Indien uw samenstelling dus gedurende uw verblijf wisselt moeten wij over het gehele verblijf over het maximale aantal personen toeristenbelasting berekenen. Indien dit grote verschillen oplevert kijken wij graag -tijdens uw verblijf- met u naar een oplossing.

Let u op dat het wettelijk verplicht is, en zeker bij vakantiewoningen van groot belang omdat dit de basis vormt voor de op te dekken bedden en te verstrekken handdoeken, om het juiste aantal personen bij boeking op te geven.

Helaas is het voor ons technisch niet mogelijk om direct na ontvangst van uw aanbetaling een bevestiging te sturen. Wanneer u ons echter een e-mail stuurt, bevestigen wij u graag schriftelijk de ontvangst van uw betaling. Houdt u er rekening mee dat de ontvangst enkele dagen kan duren, wij verzoek u daarom pas enkele dagen na de betaling ons te benaderen voor een ontvangstbevestiging.

In al onze accommodaties is het verboden binnen te roken.

Wanneer wij tijdens een verblijf toch constateren dat er gerookt wordt zullen er extra reinigingskosten in rekening gebracht worden.

Helaas is er voor ons, zeker bij accommodaties waar geen personeel aanwezig is, niet altijd mogelijk tijdens verblijf te constateren of iemand zich niet aan de regels houdt. Wij zijn daarom niet aansprakelijk voor eventuele rest geuren van vorige huurders.

De gevallen dat een gast zich niet aan de huisregels houdt zijn echter zeer weinig voorkomend, maar zoals u zult begrijpen kunnen wij door de menselijke factor nooit garanties afgeven dat er niet gerookt is.

Onze strandcabines bevinden zich op de hoofdstranden van Domburg, helaas kunnen wij geen specifieke cabine nummers of stranden reserveren. Geeft u echter gerust uw voorkeur aan.

Helaas hebben wij geen strandcabines op het hondenstrand.

Onze cabines zijn voorzien van 2 ligstoelen, windscherm, tafel, bankje, bezem, legplank en kapstok. Daarnaast zijn onze cabines voorzien van extra ligbed.

Vakantiewoningen via Les Maisons boekt u zonder verzorging en zonder ontbijt, daarom hebben deze veel lagere prijzen dan hotelkamers.

U kunt echter tegen betaling gebruik maken van het ontbijtbuffet van Hotel In den Brouwery of Hotel Bosch en Zee. Helaas zijn onze facliteiten wel ingericht op de hotel gasten, dus kan dit enkel om 08.00 uur en 10.00 uur en wanneer vooraf geboekt. In overleg kijken wij in welk hotel er ruimte is en wat voor u het gemakkelijkst is. Tarieven verschillen van kind tot volwassene en per hotel, informeert u gerust.

Helaas ontstaan er op internet de laatste jaren al maar meer boeking en review websites. Vaak volledig gestuurd door algoritmes en verbonden met de grote partijen zoals Google of Booking.com. Zij trachten u via deze websites te laten boeken voor een stuk commissie.

Probleem is dat deze websites steeds vaker foutieve informatie verspreiden en de voorwaarden niet goed communiceren. Vrijwel altijd ook met hogere tarieven en slechtere voorwaarden dan direct bij het hotel. Gevolg is vaak het vast zitten aan een boeking, terwijl u niet aan de voorwaarden voldaan heeft of misleid bent met verkeerde informatie. Denkt u aan de regels omtrent het meenemen van uw hond, de mogelijkheden tot parkeren, check-in tijden en voorzieningen in onze hotels.

Het is een continu proces om deze websites met foutieve informatie op te sporen en hen te verzoeken te stoppen met het verspreiden van verkeerde informatie. Zoals u zult begrijpen zijn wij hier echter voor afhankelijk van deze websites. Om deze reden nemen wij dus ook met klem afstand van aansprakelijkheid wanneer derde partijen foutieve informatie verspreiden over ons bedrijf en u niet via onze website boekt, maar uw boeking niet aan de voorwaarden voldoet. U hoort er van uit te gaan dat de enige correcte informatie te vinden is op www.vreekehotels.nl, de officiele website. Wanneer u direct boekt mag u hier altijd op terug vallen, voor de op deze website verspreide informatie zijn wij zelf verantwoordelijk.

Direct na boeken ontvangt u een bevestiging van het online reserveringsysteem dat uw boeking aan ons doorgeven is. Wij sturen u vervolgens binnen 24 a 48 uur de officiele bevestiging toe. Let op dat uw boeking reeds definitief is direct na het maken van de boeking.

Wanneer uw officiele bevestiging, welke begint met de letter R, niet aangekomen is kunt u contact met ons opnemen. Let op; controleert u voordat u contact met ons opneemt uw spam filter of map met ongewenste e-mail. Zeker bij Hotmail en Gmail adressen komen door de te strenge instellingen van deze providers, veel e-mails niet aan.

De badkamers in de vakantiewoningen zijn niet voorzien van haardroger. Vakantiewoningen worden gehuurd met zelf service en daarom een scherpere prijs.

In onze hotels zijn alle badkamers wel uitgerust met een haardroger.

Contact


  • 0118 - 58 12 85
    0118 - 58 14 52
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.